Servicii Portofoliu Softem E-shop Echipa Parteneri Contact

E-shop Magazinul online - solutia optima pentru cresterea vanzarilor si pentru o promovare eficienta.



   Avantajele solutiei Softem E-commerce

Functionalitati
   Descarca pagina
Obtine un instrument competitiv de promovare
  • Ofera departamentului de marketing sau departamentului comercial metoda optima prin care sa promoveze imaginea companiei sau a afacerii tale si in acelasi timp sa creasca vanzarile. mai mult
    In prezent a avea o prezenta online a incetat de a mai fi un demers costisitor si partial inutil si a devenit aproape o cerinta necesara pentru orice departament de marketing sau comercial interesat sa promoveze imaginea companiei sau sa creasca volumul vanzarilor. Cum din ce in ce mai multi oameni cauta produse si servicii online a nu fi accesibil cu informatii disponibile la un click distanta ar putea cauza pierderi nu numai de imagine ci si de vanzari neconcretizate. Chiar si in cazul in care vanzarea nu are loc clientul este cel putin informat asupra produselor si implicit predispus la o achizitie ulterioara.
Ai la dispozitie un canal suplimentar de marketing
  • Asigura-ti o prezenta constanta si substantiala in mediul online. Astfel obtii mai multa vizibilitate si poti oferi rapid clientilor tai ultimele noutati, promotii etc. mai mult
    Fata de promovarea si vanzarea directa un magazin online faciliteaza accesul la informatiile despre companie si produsele sale unor clienti potentiali care sunt localizati departe din punct de vedere geografic sau la care nu s-a putut ajunge prin mijloacele de promovare din zona companiei. Daca o campanie de promovare prin publicatii scrise sau pe canale media se desfasoara pe o durata limitata un magazin nu inceteaza de a prezenta compania si produsele sale.
Gaseste un mijloc avantajos de a face economii
  • Un e-commerce reprezinta o alternativa incomparabil mai putin costisitoare la investitia pe care o necesita un magazin fizic de prezentare. mai mult
    Cel mai simplu argument cuantificabil in favoarea magazinelor online este reducerea costurilor operationale.
    - costurile legate de chirie sunt reduse foarte mult cu aproape 99%. Daca un magazin fizic presupune o chirie de minim 2000 euro lunar costul chiriei unui magazin online este de maxim 10 euro lunar.
    - costurile legate de personal se reduc cu cca. 90%. Daca un angajat cu responsabilitati in administrare fizica a magazinului presupune un salariu brut lunar de 1000 euro lunar costul unui abonament de suport pentru un magazin online este de cca 100 euro lunar.
    - in cazul unui magazin online nu exista evantuale taxe locale impuse de administratia locala, nu exista costuri legate de electricitate, apa, gaze etc;
    - cum activitatea de mentenanta a magazinului este externalizata furnizorului de software compania se poate concentra mai bine asupra activitatilor sale generatoare de profit;
    - sunt disponibile rapoarte care in absenta unui magazin online ar fi necesitat un software separat ce ar fi generat costuri aditionale.
Administreaza-ti mult mai usor afacerea
  • De ce sa platesti pentru un software separat pentru afacerea ta? In realizarea magazinului tau online sunt incluse filtre de cautare, unelte adaptate si configurate asa cum iti doresti.
Extinde-ti portofoliul de clienti
  • Avantajul unui E-shop este ca poti vinde la clienti in orice colt al lumii. mai mult
    Astazi fiecare dintre noi are din ce in ce mai putin timp liber si din aceasta cauza comportamentul de cumparare s-a schimbat in favoarea unor modalitati mai putin consumatoare de timp si mai comode. Deoarece numarul de cumparatori online creste constant iar profilul acestora indica faptul ca fac parte dintr-o categorie de cumparatori dispusi sa plateasca pentru acest lucru atunci vanzarea online devine o un avantaj competitiv. Cum procesul de vanzare online este mai putin costisitor el devine mai eficient decat vanzarea clasica, directa.
Back-up automat la baza de date
  • Un alt avantaj al unui E-shop este sistemul automatizat prin care se face back-up la baza de date.
Ofera-le clientilor tai optiunea de a se abona la un newsletter
  • Clientii tai vor avea optiunea de a se abona online la un newsletter direct de pe site si vor fi la curent cu toate produsele noi care apar.
Poti colecta feedback rapid
  • Poti colecta feedback rapid de la clientii tai dupa incheierea unei tranzactii, astfel incat vei stii oricand cu ce iti poti imbunatatii serviciile.
 
   Descarca pagina
 
Daca ai intrebari programeaza o intalnire si iti vom da toate raspunsurile
 
Numele Dvs
Telefon
E-mail
Stabileste data intalnirii
Stabileste ora
Mesaj
   Descarca pagina
 
Homepage
  • Home-page-ul, prima pagina din cadrul site-ului, este structurata in 2 zone, prima continand informatii care se regasesc in orice sectiune a front-end-ului (meniul din bara stanga, meniul de navigare pozitionat central-sus, formularul de autentificare in sistem, cel de abonare la newsletter, ofertele aflate in promotie) si cea centrala, continand informatii specifice sectiunii curente, in cazul acesta produse promovate. mai mult
    Meniul de navigare aflat in partea central-sus faciliteaza navigarea prin front-end si cautarea simpla sau avansata a unui produs.
    Meniul de navigare pozitionat stanga permite gasirea produselor grupate pe categorii de produse in timp ce categoriile sunt grupate ele insele dupa natura comuna a produselor continute. Sunt afisate numai categoriile care au produse active, cele neavand produse sau neavand produse active sunt “ascunse” pana in momentul in care editorii sistemului le activeaza sau le adauga produse in cadrul acestora. Numarul de produse este afisat imediat langa denumirea categoriei. In partea dreapta sunt afisate cateva informatii sumare legate de cosul persoanei care navigheaza in momentul curent cum ar fi numarul de produse si valoarea cosului.
    De asemenea sunt afisate formularul de abonare la newsletter precum si cateva dintre produsele aflate in promovare.
    Zona centrala afiseaza un banner si produse aflate in promovare, pentru fiecare produs fiind disponibile informatii stabilite de catre editor in sectiunea de administrare cum ar fi unele caracteristice tehnice considerate a fi mai importante.
Inscriere in sistem
  • Inscrierea in sistem poate fi facuta indiferent de momentul primei comenzi si are loc in 2 etape, alegerea tipului de persoana (fizica/juridica) si adaugarea datelor de contact. Inscrierea nu este obligatorie pentru comanda existand posibilitatea de a confirma cosul de cumparaturi cu minimul de date de contact (nume, telefon, e-mail) astfel incat cei care nu au timp sau nu doresc sa furnizeze informatii pot totusi comanda produsele magazinului.
Lista produse
  • Lista de produse dintr-o categorie anume are aceeasi organizare cu zona centrala a homepage-ului la care se adauga insa si posibilitatea de a filtra ofertele dupa diverse criterii (stabilite de catre editori in sectiunea de administrare) si de a naviga prin mai multe pagini continand oferte. Filtrele se definesc in sectiunea de administrare putandu-se alege atat caracteristicile utilizate pentru filtrare, cat si optiunile de filtrare.
Promovare prin newslettere si zone de promovare
  • Produsele pot fi promovate atat in cadrul magazinului cat si prin site-urile partenere sau de promovare prin 3 modalitati si anume bannere individuale, zone de promovare produse (ex: Promotii, Lichidari de stoc, Ofertele lunii etc) sau prin datafeed-uri de schimb. Toate aceste informatii se stabilesc in sectiunea de administrare. Suplimentar sistemul permite crearea si trimiterea de newslettere catre persoanele care doresc sa primeasca informatii si ofertele cele mai noi.
Detaliu produs
  • In pagina de detaliu se vizualizeaza toate informatiile tehnice si comerciale (pret, stoc, garantie) referitoare la produs si produsul poate fi adaugat in cosul de cumparaturi. Tot in aceasta pagina se pot adauga comentarii din partea clientilor la oferta afisata sau se poate trimite e-mail catre prieteni continand o recomandare pentru produsul afisat. mai mult
    Caracteristicile si grupele de caracteristici sunt definite si intretinute in sectiunea de administrare pentru o continua adaptare a ofertei. De asemenea exista posibilitatea de a adauga produsul intr-o lista de produse favorite care functioneaza ca si o comanda intarziata, comanda ce va fi finalizata ulterior. In cazul in care niciun produs nu corespunde cerintelor clientului acesta are posibilitatea de a trimite o cerere de oferta catre administratorii magazinului.
Sectiunea clientilor
  • Membrii sistemului au facilitatea de adauga reclamatii si sugestii care se pot referi sau nu la comenzi anterioare, de a modifica comenzi anterioare neconfirmate, de a finaliza comenzi temporare si de a isi edita datele personale.
Back-end
  • Prin back-end se intelege sectiunea de administrare a site-ului, vizibila pentru persoanele responsabile de intretinerea sistemului. Imediat dupa autentificare pentru o informare rapida sunt afisate cele mai noi comenzi, cereri de oferta, tickete de suport, comentarii si mesaje de contact. De asemenea in partea stanga este vizibila o sectiunea de statistica prin care administratorul este atentionat asupra diverselor probleme ce trebuie a fi rezolvate (oferte si preturi vechi, oferte incomplete sau fara fotografii etc).Back-end-ul este organizat in cateva sectiuni: parteneri, comenzi, oferte, administrare, preturi, rapoarte.
Tranzactiile
  • In pagina Comenzi exista o evidenta a comenzilor, a reclamatiilor si sugestiilor primite de la 7 - 9 Softem & Partenerii E-commerce Solution userii inscrisi pe site, a ticketelor de suport si a mesajelor de contact. Tot aici se pot vedea detaliile comenzilor( data facturarii, client, adrese de livrare, facturare, observatii, produse, cantitati si valoare), exista optiunea de a retransmite factura proforma clientului si de a i se adauga un produs pe comanda ( de ex. un cadou). mai mult
    Tot din aceasta sectiune se modifica statusul comenzilor( neconfrmat, confirmat, in curs de livrare, livrat). Pentru fiecare mesaj primit de la client exista posibilitatea de raspuns si de a se urmarii istoricul rezolvarii ticketului.
Oferte
  • Administratorii site-ului sau colaboratorii pot adauga noi oferte sau le pot modifica sau sterge pe cele existente, toate ofertele fiind grupate pe categorii. Se pot adauga noi produse care se trimit pe newsletter userilor inscrisi. Pentru fiecare produs se pot adauga mai multe fotografii, se pot preciza zonele de promovare in care apar, se pot preciza furnizorii (fiecare cu informatiile sale comerciale), se pot specifica codurile secundare, se poate urmari evolutia preturilor si se pot asocia produse recomandate a fi functiona impreuna cu produsul editat.
Administrare
  • Aceasta sectiune este foarte complexa si prin intermediul ei persoanele responsabile cu intretinerea sistemului pot adauga categorii, subcategorii, ordinea in care acestea se regasesc pe site sau pot seta modul in care se afiseaza caracteristicile in site. Tot in aceasta sectiune se pot adauga conturi pentru editorii magazinului cu precizarea sectiunilor din back-end la care vor avea acces precum si categoriile de produse pe care le vor putea edita.
Preturi
  • Preturile pot fi actualizate prin setarea adaosului pentru fiecare categorie de produse sau se pot importa oferte in format txt direct in baza de date atat timp cat formatul este respectat.
Rapoarte
  • Pagina Rapoarte este foarte utila pentru administratori petru a tine o evidenta a vanzarilor, comenzilor neconfirmate, a ofertelor introduse, a activitatii depuse de fiecare editor in parte.
Preluarea automata a produselor, clasificarilor si preturilor din ERP
  • In acest mod se usureaza munca administratorului site-ului care nu mai trebuie sa faca modificari in Back-end, nu mai trebuie sa introduca oferte, sa introduca categorii si subcategorii, toate datele fiind preluate automat din Senior ERP. De asemenea clientul va in timp real stocul produselor.
Inregistrarea automata a clientilor magazinului in Senior ERP
  • Dupa completarea formuralului de inscriere a clientilor in site toate datele: denumire, adresa, cont bancar, telefon, e-mail vor fi preluate automat in ERP iar operatorii nu vor mai completa manual informatiile in ERP.
Preluarea comenzilor din magazin in ERP
  • Odata confirmata o comanda aceasta se va inregistra si in Senior ERP, se vor evita costurile legate de preluarea telefonica a comenzii operatorii urmand doar a genera factura clientului pe baza comenzii. Se poate face si o diferentiere a preturilor afisate in site in functie de clasificarile partenerilor (persoanele fizice pot avea preturi diferite de cele juridice, clientii care au contract au preturi diferite de lista generala).
 
   Descarca pagina
 
Daca ai intrebari programeaza o intalnire si iti vom da toate raspunsurile
 
Numele Dvs
Telefon
E-mail
Stabileste data intalnirii
Stabileste ora
Mesaj